מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

המקצועיות שלנו, השקט שלך

    ייעוץ ותכנון מערכי אבטחה

    החברה מתמחה בגיבוש אסטרטגיית הגנה על מתקנים, הכוללת: נטרול פגיעות ממקורות שונים (לרבות חדירה אלימה של יריב או של מפגע), הגנה על האנשים המצויים במקום והגנה על המבנה מפני חבלה או נזק כלשהם.

    רעם ביטחון מספקת ייעוץ אסטרטגי וטקטי בהתאם לצורכי הלקוח, למען יצירת השקט וההגנה הדרושים לו. הייעוץ מתבסס על שיתוף פעולה מלא עם הלקוח, תוך מתן דגש לכל הנושאים והחששות שיעלה. החברה מתחילה את מלאכת התכנון מהערכת מצב אובייקטיבית, ממשיכה בניתוח של סיכונים אפשריים ומסיימת במתן המלצות למזעור הסכנות הפוטנציאליות עבור הארגון.

    תכנון מערך האבטחה מתבצע על-ידי מנהלי החברה ועובדיה הבכירים והמנוסים, אשר מגייסים את כל ניסיונם הנרחב במטרה לצפות סכנות אפשריות ולמזער אותן.

    תכנון מערך האבטחה כולל: בניית מודלים מבצעיים ייחודיים בהתאם לצורך – אבטחת אירועים, ועידות או ביקורי אח”מים. אנשי המקצוע של רעם ביטחון מבצעים ניתוח שטח מעמיק וסקרי אבטחה, וכך הם מצליחים למפות את צורכי הלקוח. לאחר מכן מגבשת החברה המלצות לנוהלי עבודה ייחודיים לכל לקוח, הנגזרים מתנאי השטח, מהתקציב ומהאילוצים השונים, כפי שהוגדרו על-ידי מקבל השירות.

    רעם ביטחון מאמינה כי המפתח להצלחה טמון בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת הארגון שעבורו נבנה המערך, וכמו כן באימוץ תפיסה ביטחונית נקודתית המתאימה לארגון שמולו מתבצעת העבודה.

    לצד האבטחה הפיזית, באמצעות כוח אדם מיומן, ניתן לשלב במערך האבטחה פתרונות באמצעות מערכות מיגון ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שנבחרים ומותקנים בשילוב עם חברת הבת של רעם בטחון, מטכל רעם מיגון מתקדם בע”מ.

    בין לקוחותינו

    ממליצים עלינו

    פידבק חיובי על יוסי פקיד הלובי במגדל 2, הוא תמיד חיובי, שואל לשלומי, מסייע תמיד בפתרון בעיות והוא יכול להוות דוגמה כיצד צריך להתנהל! יישר כוח!

    יוסי סרנגה השומר מבצע את עבודתו בצורה נעימה, מקצועית ומאירת פנים. אין ספק שמגיעה לו יותר ממילה טובה על הדרך שבה פועל במסגרת תפקידו.

    אני רוצה לשבח את אלי ויבגי במשמרת ערב, הם פשוט צוות מדהים. עונים מהר לכל בקשה לעזרה ויותר מכל עושים הכל מהלב!

    אלי מנהל המשמרת הסביר לנו על דברים שחשוב שנשים לב בתור דיירים חדשים במגדל. שירות ברמה גובהה מאוד.

    טליה המהממת במגדל 2 נותנת שירות פשוט מדהים! לא נתקלתי הרבה זמן במישהי כזו והיא פשוט ברכה למקום. בבקשה אל תתנו לה ללכת לשום מקום אחר.

    יותר מכמה מילים טובות בקשר לטליה המהממת שבאמת תמיד נמצאת פה במגדל שלנו כדי לעזור בכל דבר. חשוב לציין שהיא גם נותנת את השירות היעיל ביותר עם חיוך. לא מובן מאליו.

    אני מרוצה מחן פקידת הלובי. כל הזמן מחייכת, נחמדה וסימפתית. נחמד לבוא

    amazing service by the duty manager Eli, we feel like home . every time we enter the building.

    אלמוג ומתן פקידי הלובי המקסימים והמקצועיים תמיד אדיבים ושירותיים והכל עם אכפתיות ורצינות שיא. תודה !

    חברת רעם בטחון מספקת שירותי אבטחה בקיבוץ נצר סירני החל משנת 2012. חברת רעם עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים בקיבוץ בהצלחה ולשביעות רצוננו תוך שמירה על מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

    מצטרפים לרעם ביטחון בינלאומי בע’’מ

    המקצועיות שלנו, השקט שלך

      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים
      דילוג לתוכן